
שעות פעילות
ימים א'-ה': בין השעות 9:00-18:00
ימים ו'-ש' - השירות אינו פעיל, למקרים דחופים יש לפנות למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9080*
ניתן לשלוח פנייה באמצעות המייל לשירות הלקוחות - zappa1@zappagroup.com
שאלות נפוצות
- רכשתי כרטיס ואישור ההזמנה לא הגיע למייל. מה עליי לעשות?
במידה ולא התקבל אישור ההזמנה, בדקו בתיבת דואר הזבל ובמידה ואישור ההזמנה לא נמצא שם, צרו קשר עם מרכז ההזמנות בטלפון 9080*
- רכשתי כרטיסים ולא קיבלתי את הכרטיסים בהדפסה ביתית, מה עליי לעשות?
קבצי ה-PDF של הכרטיסים בהדפסה ביתית הינם למופעים אשר לא מתקיימים באחד ממועדוני הזאפה בלבד (למעט אמפי שוני).
במידה ולא התקבלו - בדקו בתיבת דואר הזבל ובמידה והקבצים לא נמצאים שם, יש ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בטלפון 9080*.
*שים לב - הכרטיסים למועדוני הזאפה הינם באיסוף בקופה בערב המופע.
- מה עליי להביא כדי לאסוף את הכרטיס שהזמנתי?
במידה והכרטיסים נרכשו דרך הזאפה (במוקד ההזמנות או באתר), יש להגיע עם אישור ההזמנה ותעודה מזהה של שם ההזמנה או עם 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו נרכשה ההזמנה.
במידה והכרטיסים נרכשו לא דרך הזאפה (ארגונים / כרטיסי אשראי שונים) יש להגיע עם אישור ההזמנה ותעודה מזהה של שם ההזמנה.
- קיבלתי שובר מתנה לזאפה, איך ניתן לממש אותו? ולאלו הופעות הוא תקף?
על מנת לממש שובר מתנה של הזאפה יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9080*.
השובר תקף להופעות אשר מתקיימות במועדוני הזאפה ובאמפי שוני, למעט מופעי התרמה והפקות חו"ל.
לפני ההתקשרות יש לוודא שיש בידיכם את מספר השובר על מנת להשלים את ההזמנה.
*שימו לב - יש להציג את שובר המתנה ביום המופע בקופות.
- קניתי כרטיסים לאחד ממועדוני הזאפה, איפה ניתן לחנות?
בכל מועדוני הזאפה יש הסדרי חניה.
הסדרי החניה כדלקמן:
זאפה חיפה - חניון הים
זאפה הרצליה - חניון מתחם האאוטלט
זאפה תל אביב - חניון מגדלי זיו
*שימו לב - במועדונים הנ"ל יש להביא את כרטיס החניה לשומר בכניסה למועדון על מנת לקבל מדבקה לחניה חינם.
זאפה ירושלים - חניה במתחם התחנה החל מהשעה 19:00 החניה הינה ללא תשלום
זאפה אמפי שוני - חניה חינם מסודרת למרגלות האמפי, קיימת הכוונה במקום
- יש לי ילד קטן, האם הוא צריך כרטיס למופע?
ילד מתחת לגיל שנתיים לא מחויב בכרטיס כניסה (תקף רק למועדוני הזאפה)
יש להושיב את הילד על ההורה. במידה ומגיעים עם עגלה, יש להשאיר אותה בכניסה למועדון.
לגבי הופעות אשר לא מתקיימות במועדוני הזאפה יש לבדוק מול מוקד שירות הלקוחות 9080*
- אני מעוניין לרכוש כרטיסים אך זקוק למקום נגיש, מה עליי לעשות?
מקומות נגישים יש להזמין דרך מוקד ההזמנות בלבד בטלפון 9080* .
יש לציין במעמד ההזמנה את הצורך במקום ישיבה נגיש.
- אני מגיע בעת פתיחת דלתות, האם יש אוכל במועדונים?
המועדונים שלנו מתפקדים גם כמסעדה.
ניתן להזמין מזון ומשקאות עד כחצי שעה לפני תחילת המופע.
ניתן ליהנות מתפריט עשיר ומגוון.
הסניף הכשר שלנו נמצא בירושלים - כשרות בהשגחת רבנות ירושלים.
לצפייה בתפריט הכשר.
- אני מעוניין לרכוש כרטיסים במזומן, מה עליי לעשות?
ניתן להגיע למשרדנו אשר ממוקמים ברחוב הברזל 27, מגדלי אור, בניין A, קומה 4 ולרכוש במזומן בדלפק הקבלה (יש להתעדכן בשעות פעילות המוקד).
רכישה בקופות המועדונים (זאפה הרצליה, תל אביב, ירושלים, חיפה ושוני) - ניתן לרכוש כרטיסים בלבד (לא שוברי מתנה) במזומן רק כאשר מתקיים מופע והקופה פתוחה. יש להתעדכן מבעוד מועד בלוח ההופעות מול מוקד ההזמנות.
- אני מנסה להתחבר לאתר האינטרנט ונתקל בהודעת שגיאה, מה עליי לעשות?
יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות בטלפון 9080* ונציגנו יעניקו תמיכה טכנית
- ראיתי שיש לי נקודות מועדון, איך אני מממש אותם?
על כל רכישת כרטיסים באתר הזאפה אתם צוברים נקודות אותן ניתן לממש ברכישת כרטיסים!
איך מממשים? נרשמים לאתר, נכנסים ללשונית מועדון ההטבות >>>
בוחרים מופע מרשימת המופעים המשתתפים בהטבה, בעת הרכישה יש לבחור בתעריף "Z מועדון תרבות" ולהתקדם לרכישה.
- האם אפשר לעשן בזאפה?
על פי החוק, העישון אסור בכל מועדוני הזאפה ובאמפי שוני.
ניתן לצאת ולעשן מחוץ למועדון.
- האם יש הסעות מסודרות ללייב פארק ראשון לציון?
קיים שירות הסעות דרך חברת פאנזון, יש להתעדכן בדף המופע באתר זאפה.